Storingen PostNL

17 juli 2018

Ondernemers met een PostNL punt worden de afgelopen weken geconfronteerd met aanhoudende storingen van hun terminal. De terminal valt veel uit en de verbinding is bijzonder traag. Een en ander afhankelijk van het netwerk. Ondernemers worden hierdoor geconfronteerd met extra werkzaamheden, teleurgestelde klanten en derving van omzet. Het is PostNL tot op heden niet gelukt met adequate oplossingen te komen.

De klachten worden breed gedeeld.  

De Vereniging van Postale en Bancaire Retailers (VVP) heeft PostNL hierop aangesproken. PostNL is gewezen op het belang van een snelle oplossing en goede communicatie richting ondernemers. De verwachting is dat PostNL snel de ondernemers zal informeren.

Het idee is dat er nu bij PostNL een hoge prioriteit wordt gegeven om het probleem op te lossen. De mogelijkheid van een ‘ingebreke stelling’ wordt ook onderzocht. De algemene voorwaarden zullen hier weinig ruimte voor geven. Om overzicht te behouden is het voor ons en u noodzakelijk om een nog beter inzicht te hebben in de problemen. Graag vernemen wij met welke problemen u wordt geconfronteerd. U kunt een overzicht mailen naar info@vvp.nu.